Alltså, mitt drömjobb.

Jag ska nog vara lite seriös, och skriva vad jag helst vill jobba med, när jag blir äldre. Så ja, nu kommer mina två drömmar, typ.


Dream One:

Att jobba med hästar. Spelar ingen roll om det är tävling, ridlärare osv. Bara jag jobbar med hästar. Det vill jag eftersom jag blir helt lycklig varje gång jag ser en häst, rider sköter.. Ja allt med en häst. Så det är vad jag vill, nummer ett liksom. Fast jag vill också göra en annan sak, som jag kommer skriva här nere. Lite längre ner. Ja.. Det var den drömmen.

Dream Two:

Läkare. Inte kirurg, utan diagnosiker. ( Hoouse ) Det vill jag vääldigt gärna. Dessutom har jag "läkar" blodet i ådrorna, eftersom mina morföräldrar var doktorer, bl.a. Och så tycker jag om att vara i sjukhus. Ehe, ja. Inte att ligga inne, men bara vara där och kolla omkring.. Seriöst, jag blir smått glad när man säger "infektion" Ja, jag vet. Lite konstigt, men jaja.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0