Barnbordet.

Varför måste dem alltid placera mig vid barnbordet? det är jätte tråkigt. Bara massa snack om saker på bolibompa, osv osv. Så jag har lämnat bordet lite tidigare, nanana. ;) Fast jag målade lite också. Med Nils, en.. Sjuårig kille, men han har kostym, hatt med mera. Han är lite coolish, faktist. Fast ändå inte i samma liksom., Ja ni förstår. Han är inte världens roligaste att umgås med, så nu sitter jag här. Men åter till rubriken, varför måste de äldsta barnet också sitta med de yngre?

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Har frågestund på min blogg just nu. Skulle bli glad om du ställde en eller flera frågor. Du kan fråga om vad du vill och imorgon svarar jag på de. Försökt att inte ställa frågor som redan har blivit ställda :)



Här är direkt länken till frågestundet: http://ferhat.blogg.se/2010/april/fragestund.html



Tack ska du ha! :)

2010-04-03 @ 19:17:49
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0