Blabla inlägg.

Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vill blogga, eftersom jag inte har bloggat sen i lördags, och då gjorde jag bara två inlägg. Men nu vet jag, jag ska skriva vad jag tycker om de mest kända bloggarna. Jag har ju tråkigt, så ja.


Egoina

Alltså, Egoina är helt okej. Jag läser inte henens blogg så ofta, men när jag väl klickar mig in på hennes blogg så är den.. Ja underhållande. Hon är skön, och det känns som hon bloggar för hon tycker det är kul, och inte för pengar osv.


Kissie

Jag läser henens blogg, följer den. Men den är underhållande, man blir smått sur för alla operationer, all liksom.. Elakheterna. Men den är underhållande, och så. Däremot vet jag inte om det är en rollfigur, eller om det är hon själv.

Foki

Jag läser hennes blogg också, jag gillar hennes blogg. Den är inte fullt lika underhållande som kissie, men man.. Blir facinerad - hur det nu stavas - av hennes tips, eller hur man säger.

Kenza

Nanana. Vi hoppar över henne, läser inte bloggen.

Blondinbella

Hon är väl, okej. Men lite tråkig, tycker jag. *kort info*

Ladydahmer

Min favorit! rekommenderar henne värkligen. Hon har underbara åsikter, och är liksom inte en.. "underhållninsblogg" som de flesta. Utan riktiga åsikter. Vetinte hur jag ska beskriva henne, men när man läser den tycker man en egens blogg är mesig.

Ni som inte vet hemsidan - Ladydahmer.blogg.se



HITTA INGEN BILD D:


Kommentarer
Postat av: hjärta

nu förstår jag inte riktigt, tillåter du inte att Kissie får operera sig? hm 8o

2010-04-12 @ 15:44:36
URL: http://neasaravictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0