Bloggiliblogg.

Jag är beroende av att blogga, så jag skriver ett inlägg till. Om vad? kanske lite filosofi. Näääääääää. Okejdå, jag skriver en liten rad helt enkelt nej faktist, jag pallar inte just nu. Det är kallt och jag orkar ej koncentrera mig så mycket.. Så jag skriver en liten gilla och hata lista.

  • HAT SAKER
  • Godis papper som man sliter och sliter med, men sen när det väl går och öppna trillar godiset ut.
  • Wb emo musik, hata !!
  • Bildagbokens fokus, alla är ju ute efter att göra reklam för sitt utseende eller få lite webb cam?
  • Bloggar som bara skriver om mode.
  • När Ben biter mig i sina videobloggar

    ÄLSK SAKER <3

  • Popcorn med popcorn krydda <3
  • Bio, när man skrattarmycket. Eller blir sjukt rädd, vilket som :3  

    *SVORDOMMAR* DET KOMMER JU INGA PRICKAR LÄNGRE?!!?! AJA PUSS HEJDÅ

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0