Craaash

Tjenare! har inte bloggat  så mycket idag pga eh ja, dagen. ^^ Jag var ju på stranden, remember? och jag tog årets första dopp ( i sverige ) det var jätte skönt! och så målade jag jätte mycket, man underskattar faktist det ju.
Det är ju askul och kreativt att måla? :D
ja, så dagen har varit bra. Iben följde med, hon hade med sin kompis Clara, och de två var liksom skit speedade, haha. dock hade jag inga badkläder så jag fick doppa mig i tshirt och trorsor Och sen när jag kom hem, så dushade jag.
Sen var det matte, och se på jag överlevde! Och sen var det mat, och nu mina läsare, har jag datan. P.s Tog massa bilder jag ska ladda upp d.s

Men ska kanske lämna datan och övertala min syster att spela crash med mig! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0