Ett onödigt inlägg om "jag stör mig på saker"

Öh, ja. ska skriva lite swsisis nu, så ni får hänga med så bra ni kan, haha. Vi börjar med en väldigt onödig sak;

:PpPppPpPPPPpp

Shit vad jag stör mig på denna smileys. Och det jobbiga är att det finns flera facebook grupper som har den här smileysen i slutet. USSCCCH. Ja, jag lägger ner lite av min tid på att skriva om en smileys, haha.

Tjuvrökande fjortisar

Ja, vem gillar dem egentligen? som i malmö festival, alla konserter var ju överfulla av smygrökande fjortisar, men playboy halsband. Usch! asså vafan, de tycker säker att det är äckligt men gör det ändå?

Folk som kommenterar ens utseende

Ingen kommentar.

Bandet Tokio Hotel

Wb emo, så in i.. Ja, inte så många kommentarer om det här. Faail x3

Wb kissie bloggar

Det finns en kissie, bara en. Ehe.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0