Hästar.

Nej men hej. Förlåt att jag inte uppdaterat så mycket, har varit i stallet, sen har jag varit hemma varit med flora, osv. Men jag ska berätta lite om morgonen, i stallet. Först pysslade jag med Lovika, och sen lite med Laika. Jag och Dian pysslade med Laika, inte bara jag då.. Och sen skulle vi tvätta hennes svans. Det tog jättelång tid! D: Men det v ar roligt. Fast jag blev helt nedskvättad. ( ? ) Sen tog vi två grimskaft, för vi skulle springa med henne i paddocken för hon skulle "torka" det gick superbra, och var huur mysig som helst! :love: Så nu är det inte bara Lovika som gäller.. Hehe.


P.s uppdaterar kanske inte så världsmycket nu när jag är på landet, och Flora och Dina är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0