Hellue.

Nu har jag ridit, det gick bra men jag fick Wanja. Det var tur att jag åkte lite tidigare till stallet, för hon var jätte blöt + smutisig. Så.. Men de gick i alla fall bra. Vi övade ganska mycket liksom tempo, få hästarna att vara i bra tempo, och lite volter och dressyr grejs. Men det var kul i alla fall! så nu sitter jag här hemma, det är välidigt tyst för Iben inte är här.. Haha, nu ska jag inte vara elak.

Men nu är nudlarna klara!

Uppdate; de var inte klara, så jag kan skriva nått till. Jo, Dina åker tillbaks till stockholm idag. Tråkigt. Och det är skola på onsdag. Usch, påsklovet har gått så snabbt! Men nu är säkert nudlarna klara.. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0