Hiss och Diss.

Inte för att nån bryr sig, men jag har tråkigt. ( lyssnar på Patti Smith Group - Gloria just nu ) så, hiss och diss nr 2. Ja.. "punkt"

ss
  • Coco Chanel. Sen jag såg filmen förstår man lite om hennes uppväxt, bakgrund med mera. Och att det inte bara var ett märke.
  • Musik. Jag har hissat det, tror jag. Men det är ju helt underbart, att man kan lyssna på det osv. :D
  • Patti Smith Group - käärlek!
  • Nu  när det börjar bli varmt.

  • Folk som är smala som säger " fan vad tjock och ful jag är " stör mig på det.
  • Idioter som te.x skjuter katter i huvudet och dödar delfiner!?
  • Skolor som säger att den är demokratisk, och sedan lyssnar dem inte på en?
  • High School Musical. :thumbdown:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0