Musik, Tejp och den absolut bästa rubriken.

Hej! Sittter här ute på landet och fryser om tårna. Men ja, nu ska jag skriva nått vettigt. Jag har varit busig idag. Nej men jag har anväänt tejp typ överallt. ( Alla kranar, te.x ) Men hallå, det är ju första april gott folk! Fast jag har inte blivit lurad. Blir aldrig lurad. Men det kanske är för jag har sånt där typ örnögon och uppfattar när folk vill lura mig. :c. Fast ingen har gått på mina tejp överaskningar, än.. Positivt tänkande, yeah.

Och sen skulle jag ju ha lagt upp en låt här, men jag fatta rmig inte på den nya youtube. Skit på den!

Så jag får skriva lite låttips istället;

Blondie - Hearts Of Glass

Eskobar feat. nånting( ursäkta ) - Someone New

The Clash - London Calling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0