Ni får sörja lite.

Diss på rubriken, men jags ka skriv alite snabbt nu. Keii? det är nämligen så att jag ska åka ut till landet i helgen, utan dator. Så jag kommer inte blogga någoting alls ( kanske ett inlägg från pappas dator ) under den tiden. Okej, vad har hänt annars idag? jag har varit skitsur på en så kallad "lärare" med Maja o Nea. Orkar ej ta upp mer nu, haha. Men det handlar om den nya "kompisgungan" men inte så många har blivit kompisar pågrund av den, haha. Och vad har hänt mer? ingeting speciellt, gympa musik osv osv. Önskar att det var lite mer spänning i mitt liv, så jag hade något att skrivaom.. Men nu är det inte så, så jag får tråka ut er lite till :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0