Sjukhus.

Jag har en konstig förkärlek till två saker, jag tänkte skriva lite om dem. Nåja, vi får se om det blir kaos eller inte ;) okej vi börjar med den enklaste förkärleken, mördarkaniner.

Sen jag såg Monthy Python har det bara suttit kvar, mördarkaniner. Jag dog nästan av skratt första gången jag såg filmen, och mest tyckte jag om mördarkaninen. Just det, den söta lilla kaninen, som ett blodigt monster? haha.. Men nu till den lite svårare kärleken..

Sjukhus. Just det, sjukhus. Ordet vaccin, infektion tycker jag också om, det liksom börjar kickla i hela kroppen, som det gör när jag ser hästar. Så om man säger såhär, om någon behöver kolla sig på ett sjukhus följer jag med. Iaf om jag orkar/kan och såklart att jag känner den som går dit. Så sjukhus är också love. Det kan bero på att jag älskar house, eller för jag har läkarblod i ådrorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0