The sims och en näve ostbågar.

Har snabbt bytt ut godiset mot ostbågar, nu när det är slut. Men jag spelar väldigt mycket the sims, inte lika mycket som sims nördar, men kanske.. Minst fyra ggr i veckan? så det är ganska mycke. Så jag ska nog skriva lite fusk, för jag känner mig snäll just nu, i denna sekund. Haha ;) Okej då börjar vi..





Motherlode - Ja, det känner väll alla till? Penga koden, och som vanligt för att få upp fuskrutan, ctrl + shift + c.

Boolprop testingcheatsEnabled true - Ja, här får du tillgång till nästan allting, kan dra upp kemimätaren, kompismätaren osv osv.. Om du te.x vill göra din sim till en vampyr, håller du ner shift och trycker på person. Då trycker du på mer tills du kommer till "Make Vampire " Om du gör det här i kvarteret ( skriver in koden ) och sen skapar en familj och håller ner shift och N, får du lite nya kläder ;)

Maxmotives - alla blir glada.

Move_Objects on - Du kan deleta människorna, flytta dem till konstiga platser, osv.

Aging on/off - Sätter på och av åldrandet.

Forcetwins - mamman får tvillingar.

Boolprop ControlPets on/off -
Gör så du kan styra djuren.


Lite fusk :D


tackohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0