V för Vendetta.

Jag håller på att se V för Vendetta. Har alltid velat se den, vet inte varför. Men mamma hade varit så gullig och köpt filmen, så vi håller på att se den. Asso, sök på wikipedia om ni vill veta vad den handlar om, för jag orkar inte skriva just nu. ( Så mycket i alla fall ) Men den är bra, en sålänge. Jag tycker om V. Nanaanana. Men jag ska skriva en sak, ett litet lyrics. När V sjunger, i början. Typ.

Remember, remember the fifth of November,
the gunpowder, treason and plot.
I know of no reason, why gunpowder, treason
should ever be forgot

Guy Fawkes, 'twas his intent
to blow up king and parliament.
Three score barrels were laid below,
to prove old England's overthrow

By God's mercy he was catched,
With a dark lantern and lighted match.
Holler boys, holler boys, let the bells ring,
Holler boys, holler boys, God save the King

Och här är trailer ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0