Vad elak jag e!

Har nästan inte skrivit på en hel vecka.. Buhuhuuhuhhuuhuhuhuhuhu. Men sommaren e inte såndär jättebra bloggperiod, det e mer vintern som man kan känner sig redo för att bloggaah. Nej okej, nästan alla ollika årstider går bra att blogga på. Förutom sommaren. Då har jag faktist ett liv, känn på den ni!
Idag badade jag. Så förvånade ni blev. Jag kan föreställa ert face just nu. Ni ser säkert u t som en stek bäääveeeerr med ostsåås!
Inte överdriva nu :'D men jag ska berätta en mazing sak. Det e nått som kallas "baddare" dan på onsdag NÄSTA VECKA, det är en auta bauta stor loppis egentligen en asliten där alla borrby bor samlas, och säljer saker osv. Och jag ska för en gång skull försöka säälja mina gamla leksaker. Men det kommer nog inte lyckas.. :c

Jag avslutar inlägget med en låt som jag är rädd att sönderlyssna DD:
Blondie - One Way Or Another


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0