Godmorgon

Eller tja, klockan är ett men.. Hm. Idag har jag begravt en fågel, gick upp klockan tio på morgonen och hittade en död kråka på vår terass. Tänk om dte var den som var inne i vårt hus? usch usch, den måste ha varit sjuuk eller något :(
Aja, så jag och Iben gick bort till en del av trädgården och begravde den. Pipi fick den heta. Och igår.. Hm. Vi kollade på film, Dirty Dancing och The Holiday eller nått sånt.
Och nu e jag ensam hemma, igen. Mamma pappa o iben har åkt till några vänner.

Svar till "Helena" som skrev den här kommentaren till mitt inlägg "lördag" Tänk ändå såhär: "vårt lands framtid får en make, det är liksom sverige som gifter sig kan man säga.
skriv gärna tillbaka svar " enligt mig tycker jag inte kungaparet, eller tja kungahuset i helhet, gör så mycket nytta. VIsst, de sprider reklam till sverige, men jag tycker inte att det ska läggas så stor vikt på ett ända Bröllop? trafik ställdes till och med in igår, herregud..

Kommentarer
Postat av: Kitty

- visst är de fina ? :)

2010-06-20 @ 15:46:56
URL: http://kittyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0