Tänkte att jag kunde..

  1. Kunde kanske kunna köra en liten hiss och diss, eller? HAR FAKTIST INTE GJORT DET PÅ LÄNGE.
    TYP.
    JA.

    ss
  2. Wtf? en tvåa? det ska jag dissa sen. Men första hissen, smutisiga fötter.
  3. Klassfester
  4. Att skratta så man får ont i magen
  5. Min puffkjol <3
  6. Asså vafan? ett mellanrum nu också?! aja. Joan Jett<3
  7. Galopp!


  1. De här skumma "två" sakerna som kommer ibland på bloggsakerna. Jag ska fan ha en etta däruppe, inte en etta! ja jag stör mig på sånt :D
  2. När datan laggar. FÅR SPEL DÅ!
  3. När lärarna tror att de är så moderna med sitt nya keyboard till kyrkan.
  4. När iben vrålar - inte skönt att höra..
  5. När all ost åker bort ifrån pizzan :C

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0