Tillbaks från..

En braig klassresa. Asså usch, kommer sakna den här klassen så jävla mycket <3
Men vi hade kul. Mjo, först är vi kom gjorde vi lite vadsomhelst i ca. två timmar(Klockan hm, 10-12). Sedan var det trafikkunskap, och sedan åt vi lunch. Hamburgare :D sedan efter det var det övning på en slags "teater sak", och sen klockan tre så var det en timmes valfritt igen. Sedan middag, vi grillade :love: Och sen var det ju börja göra ordning till klassfesten, kläder osv. Jag bombarderade mina ögon med eyeliner och tuperade mitt hår så in i helvete. Sen började klassfesten, i en halvtimme gick väll alla runt och åt, dansade pratade osv. Sen ville 75% av klassen ha sanning och konsekvens, så det var bara jag och några till som inte ville göra det. Två av de andra, Seth och Noel, dansade och försökte få med mig. Jag ville inte, men sen gjorde jag det iaf. Skitkul, värkligen! :D
sedan så var det tryckare, jag dansade inte. Men blev utbjuden, mahaha.

Kommentarer
Postat av: WB Smart

Låter skitbra..!



Kommer också SAKNA klassen! Spec ngr... <3

2010-06-10 @ 17:57:02
URL: http://greeneyye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0