Who's the best?

Jag har fått ut lite av mitt hår. Har kanske 35% kvar av det, hahaha. Men ändå, vad jag är bra. Håret var asstort för några minuter sen, och nu ligger det bara.. Still.
Inte stillt då, det rör ju inte på sig när jag inte har bortstat det precis. Hehe. Men platt, eller hur man nu säger. Och nu när vi ändå är inne på saker som jag har gjort, som är så där bara jätte braigt kan jag ta upp ett till.
Jag har sytt klart min drake/älg :DDDDDD Mockemoj, heter den. Och sen.. Jag har instalerat sims3, jag har inte dödat mina simmar(Jag vet, ni blir så förbluffade!) och sen var min säng bäddad imrose, och gissa vem som har gjort det? Jag!

Så, barn vad har vi lärt oss idag? Zelda är drottnig över allt, och bäst. Dubbelt upp!

http://www.blomera.se/bilder/dodskalle_krona.jpg
Jag om några år..?

Kommentarer
Postat av: The Dead Child

I`m sore, yes, that´s you about a couple of years..



Du, du glömde skriva att Mockemoj är bög! Annars var det bra! Love din "nya" blogg! <3

2010-06-14 @ 08:25:45
URL: http://greeneyye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0